۱۴۲ دستگاه ترانسفورماتور در دزفول نصب شد

۱۴۲ دستگاه ترانسفورماتور در دزفول نصب شد
۱۴۰۳-۰۳-۰۸
77 بازدید

علیرضا شرف آبادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما ، همراهی مردم برای عبور از تابستان امسال با حداقل خاموشی را ضروری دانست و بیان کرد: خاموشی‌های با برنامه و بی‌برنامه ‌شهرستان دزفول در تابستان سال گذشته نسبت به تابستان سال ۱۴۰۱، با همکاری شهروندان حدود ۳۰ درصد کاهش داشت. وی […]

علیرضا شرف آبادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما ، همراهی مردم برای عبور از تابستان امسال با حداقل خاموشی را ضروری دانست و بیان کرد: خاموشی‌های با برنامه و بی‌برنامه ‌شهرستان دزفول در تابستان سال گذشته نسبت به تابستان سال ۱۴۰۱، با همکاری شهروندان حدود ۳۰ درصد کاهش داشت.

وی با بیان اینکه اوج بار برق مصرفی شهرستان دزفول در تابستان سال گذشته به ۴۰ مگاوات رسید، افزود: این آمار نسبت به سال ۱۴۰۱ تنها ۲ درصد رشد داشت که این نشان از همکاری مردم در مصرف بهینه از برق است.

مدیر توزیع برق دزفول بیان کرد: مدیریت مصرف و همچنین توسعه و تقویت شبکه برق موجب شد تا خاموشی‌های با برنامه و بی‌برنامه دزفول در تابستان ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود ۳۰ درصد کاهش یابد که با برنامه ریزی انجام شده تلاش مدیریت توزیع برق ادامه کاهش خاموشی‌ها در تابستان امسال نسبت به سال گذشته است.

وی با اشاره به اجرای طرح تشویقی وزارت نیرو برای کاهش مصرف برق افزود: ۶۱ هزار مشترک کم مصرف برق در دزفول به دلیل رعایت الگوی مصرف تابستان، سال گذشته ۱۸۰ میلیارد ریال پاداش دریافت کردند که این پاداش در قبوض برق مصرفی آنها اعمال شده است.

ایرنا

برچسب‌ها:, , , , ,