انجام ۴۱ عمل جراحی رایگان کودکان با ناهنجاری مادرزادی در دزفول

انجام ۴۱ عمل جراحی رایگان کودکان با ناهنجاری مادرزادی در دزفول
۱۴۰۲-۱۲-۲۳
144 بازدید

کاظم اردو روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: تیم فوق تخصصی جراحان موسسه محکم شامل دکتر صلاح الدین دلشاد فوق تخصص جراحی اطفال و مدیرعامل موسسه محکم، دکتر علی عالمی فوق تخصص ارتوپدی و دکتر سید جواد سیدی فوق تخصص جراحی اطفال در مجموع در مدت حضور در دزفول ۲۱۷ نفر از […]

کاظم اردو روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: تیم فوق تخصصی جراحان موسسه محکم شامل دکتر صلاح الدین دلشاد فوق تخصص جراحی اطفال و مدیرعامل موسسه محکم، دکتر علی عالمی فوق تخصص ارتوپدی و دکتر سید جواد سیدی فوق تخصص جراحی اطفال در مجموع در مدت حضور در دزفول ۲۱۷ نفر از کودکان دارای ناهنجاری مادرزادی را ویزیت کردند.

مدیر اجرایی دفتر موسسه خیریه محکم (موسسه حمایت از کودکان دارای ناهنجاری مادرزادی) در دزفول گفت: کودکانی که در ویزیت متخصصان، نیازمند عمل جراحی اضطراری بودند، طی روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه به صورت رایگان جراحی شدند.

وی افزود: جراحی‌های انجام شده برای این کودکان شامل شکاف لب(لب شکری)، شکاف کام(کام شکری)، انگشتان به هم پیوسته، انگشتان اضافه و موضوعات گوارشی بود و برای برخی بیماران بیش از یک عمل انجام شد.

اردو با قدردانی از زحمات تیم فوق تخصصی جراحان موسسه محکم بیان کرد: مصمم هستیم یک دوره دیگر در سال آینده این تیم فوق تخصصی را برای حضور در دزفول و درمان بیماران نیازمند دعوت کنیم.

وی اضافه کرد: این اقدام خیرخواهانه با همکاری موسسه محکم، مجمع خیرین سلامت دزفول و دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان انجام شد.

مدیرعامل شعبه موسسه محکم دزفول با اشاره به سایر برنامه‌های جانبی تیم متخصصان این موسسه در این شهرستان گفت: شهردار و رئیس شورای شهر دزفول، حجت الاسلام قاضی دزفولی رئیس هیات مدیریه شعبه موسسه محکم در دزفول و رئیس آموزش و پرورش این شهرستان در جریان سفر مدیرعامل موسسه محکم با وی دیدار داشتند.

وی افزود: دکتر صلاح الدین دلشاد مدیرعامل موسسه محکم علاوه بر شرکت در کنفرانس علمی در بیمارستان بزرگ دزفول، برای مدیران آموزشگاه‌های سه مقطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم سخرانی کرد.

ایرنا

برچسب‌ها:, , , ,