واژگونی پیکان وانت در دزفول ۹ مصدوم بر جا گذاشت

واژگونی پیکان وانت در دزفول ۹ مصدوم بر جا گذاشت
۱۴۰۲-۱۰-۱۸
522 بازدید

به گزارش عماریون به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دزفول، رضا معمارزاده روز دوشنبه اظهار کرد: صبح امروز گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه پیکان وانت در حوالی شهرک فضیلی از توابع بخش چغامیش دزفول به مرکز ارتباطات اورژانس این شهرستان گزارش و بلافاصله ۲ تیم عملیاتی به محل حادثه اعزام شد. وی […]

به گزارش عماریون به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دزفول، رضا معمارزاده روز دوشنبه اظهار کرد: صبح امروز گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه پیکان وانت در حوالی شهرک فضیلی از توابع بخش چغامیش دزفول به مرکز ارتباطات اورژانس این شهرستان گزارش و بلافاصله ۲ تیم عملیاتی به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه این حادثه فوتی نداشت، افزود: مصدومین به منظور درمان تکمیلی توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان بزرگ دزفول منتقل شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به مطلوب بودن حال مصدومین گفت: تمامی مصدومین شامل هشت خانم و یک آقا هم اکنون در بخش اورژانس بیمارستان بزرگ دزفول تحت مراقبت هستند.

به گزارش ایرنا شهرستان دزفول با تولید سالانه ۲ و نیم میلیون تن انواع محصولات کشاورزی، قطب کشاورزی در جنوب غرب کشور به شمار می‌رود که متاسفانه جابه جایی نا ایمن کارگران کشاورزی با وانت منجر به وقوع حوادث تلخ و خونباری می‌شود.

برچسب‌ها:, , , , ,