گافِ جدید منوتو

گافِ جدید منوتو
۱۴۰۲-۰۹-۲۸
81 بازدید

به گزارش عماریون، چند روز قبل شبکه منوتو در صفحه اینستاگرام و یوتیوبِ خود یک ویدئو تحت عنوان گزارشگر منتشر کرد که در این ویدئو، شخصِ فیلمبردار هنگام رانندگی در یک تونل با طرح این ادعا که اینجا «تونل دزفول-اندیمشک» است، به کمبود نور و روشنایی داخل تونل اعتراض می‌کند. این درحالی است که مسیر […]

به گزارش عماریون، چند روز قبل شبکه منوتو در صفحه اینستاگرام و یوتیوبِ خود یک ویدئو تحت عنوان گزارشگر منتشر کرد که در این ویدئو، شخصِ فیلمبردار هنگام رانندگی در یک تونل با طرح این ادعا که اینجا «تونل دزفول-اندیمشک» است، به کمبود نور و روشنایی داخل تونل اعتراض می‌کند.

14020927000294 Test NewPhotoFree | ۱۴۰۳-۰۶-۲۷

این درحالی است که مسیر دزفول تا اندیمشک حتی یک تونل ندارد. کاربران اینستاگرام و مخاطبان این شبکه‌ی لندن نشین نیز به این ویدئو واکنش نشان داده و به دروغ پردازی منوتو اعتراض کرده‌اند.

سال گذشته نیز شبکه اینترنشنال یک دروغ بزرگ را به‌عنوان خبرِ فوریِ «فرار مقامات جمهوری اسلامی به ونزوئلا» تولید و منتشر کرد که همه‌ی دنبال کنندگان را حسابی سرِ کار گذاشت؛ و این قطعاً اولین و آخرین بار نیست که این شبکه‌های فارسی زبانِ خارج از کشور به مخاطبان اطلاعات غلط می‌دهند و هیچ ارزش و احترامی برای آن‌ها قائل نیستند.

برچسب‌ها:, , , , ,